کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

پاسخ به پاره ای پرسش ها

پاسخ به پاره ای پرسش ها


پس ازانتشار مقاله ام( اسراییل متجاوز است و دیگر هیچ) برخی خوانندگان این صفحه پرسیده اند که چرا من نیز به همراه دیگران امضای خود را پس نگرفته ام . برای برخی خوانندگان این صفحه نیز این گمان وجود دارد که من به همراه خانواده ام  به امضای اعلامیه «به کشتار مردم فلسطین پایان دهید » مبادرت کرده ایم .


به این وسیله اعلام میدارم که من نه درجریان تهیه و تنظیم اعلامیه بوده ام ونه آن را امضا کرده ام و به هیچ کسی هم اجازه و اختیار نداده ام که به جای من بر پای هیچ اعلامیه ای (جز اعلامیه درخواست از دوست عزیزم رضا شهابی برای پایان دادن به اعتصاب غذا) امضا کند. دیگر اینکه هیچ یک از کسانی که با نام خانوادگی اکبری این اعلامیه امضا کرده اند از بستگان من نیستند و متاسفانه با ایشان آشنایی ندارم.



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد