کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

تعداد امضاء های نمایندگان کارگران مخالف با طرح استاد و شاگردی از 5 هزار گذشت

 

تعداد امضاء های نمایندگان کارگران مخالف با طرح استاد و شاگردی از 5 هزار گذشت



با ارسال طومار کارگران استان مازندران، تعداد امضاء های ارسال شده از سوی نمایندگان کارگران سراسر کشور در مخالفت با طرح استاد و شاگردی از 5 هزار امضاء گذشت.


دبیرخانه کمیته راهبری کارزار علیه « طرح استاد و شاگردی » با اعلام این خبر از دریافت طومار امضاء شده گروهی دیگر از کارگران استان مازندران در مخالفت با طرح استاد و شاگردی خبرداد.

این دبیرخانه با قدردانی از حمایت و همراهی کارگران سراسر کشور از برنامه ها و اهداف کمیته راهبری کارزار علیه طرح استاد و شاگردی، به طومار ارسال شده از سوی کارگران استان مازندران در مخالفت با «طرح استاد و شاگردی »اشاره کرده و مشارکت کارگران سراسر کشور از جمله کارگران استان مازندران را نشانه هوشیاری و حساسیت ایشان در احقاق حقوقشان دانست



http://kargarnews.ir/files/fa/news/1392/9/26/25069_855.jpg.

تعداد امضاء های مخالفان طرح استاد و شاگردی از 4000 گذشت

با ارسال طومار امضاء شده کارگران استان ایلام

تعداد امضاء های مخالفان طرح استاد و شاگردی از 4000 گذشت

با ارسال طومار امضاء شده کارگران استان ایلام برعلیه طرح ضد کارگری استاد و شاگردی به دبیرخانه کمیته راهبری کارزار علیه طرح استاد و شاگردی، تعداد امضاء های گردآوری شده توسط نمایندگان کارگران سراسر کشور از 4000 امضاء گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، جمعی دیگر از کارگران استان ایلام با ارسال طومار امضاء شده برعلیه طرح استاد شاگردی به دبیرخانه کمیته راهبری کارزار علیه طرح استاد و شاگردی ضمن اعلام مخالفت خود با این طرح ضد کارگری، حمایت خود از برنامه ها و اهداف کارزار را اعلام کردند.
گفتنی است، کارگران سراسر کشور در پاسخ به فراخوان کمیته راهبری کارزارعلیه طرح استاد و شاگردی، با ارسال طومارهای امضاء شده، خواستار توقف اجرا و ابطال طرح ضد کارگری استاد و شاگردی شدند .
به دنبال اجرایی شدن طرح ضد کارگری استاد و شاگردی کمیته راهبری کارزارعلیه طرح استاد و شاگردی با هدف متوقف نمودن این طرح فعالیت خود را آغاز کرد.
با فعال شدن این کمیته مجمع نمایندگان کارگران استان ها سراسر کشور ضمن پیوستن، حمایت خود از برنامه ها و اهداف کمیته را اعلام و با ارسال طومارهای امضاء شده، در مخالفت با این طرح ضد کارگری خواستار توقف آن شدند.
لازم به ذکراست، با ارسال طومار امضاء شده کارگران استان ایلام به مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور، تعداد امضاء های گردآوری شده از مرز 4000 امضاء گذشت



با ارسال طومار امضاء شده

گروهی دیگر از کارگران تهرانی به کارزارعلیه طرح استاد و شاگردی پیوستند

جمعی دیگر از کارگران استان تهران با تهیه طوماری برعلیه طرح استاد و شاگردی و ثبت امضای خود، مخالفت رسمی خود با این طرح ضد کارگری را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز، به دنبال انتشار فراخوان کمیته راهبری کارزارعلیه طرح استاد و شاگردی، کارگران از سراسر کشور با ارسال طومارهای امضاء شده، حمایت خود از برنامه ها و اهداف این کارزار را اعلام کرده و خواستار توقف اجرا و ابطال طرح ضد کارگری استاد و شاگردی شدند .
با فعال شدن کمیته راهبری کارزارعلیه طرح استاد و شاگردی و پیوستن مجمع نمایندگان کارگران استان ها، روند مخالفت کارگران با این طرح مسیری واحد و مشخص پیدا کرده و کارگران فعال در واحدها و مراکز تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی توانستند از طریق نمایندگانشان طومارهای برعلیه طرح استاد و شاگردی امضاء و به دبیرخانه کمیته راهبری کارزارعلیه طرح استاد و شاگردی ارسال کنند.
گفتنی است از بدو فعال شدن کارزار طومارهای امضاء شده متعددی به دفتر مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور ارسال شده و جریان تدارک و جمع آوری امضا برعلیه طرح استاد و شاگردی همچنان ادامه دارد.

.

موج اعلام مخالفت با طرح استاد و شاگردی


موج اعلام مخالفت با طرح استاد و شاگردی
کارگران سراسر کشور به کارزار مبارزه علیه طرح استاد و شاگردی می پیوندند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کارگر نیوز و در پی اعلام فراخوان کمیته راهبری کارزار علیه طرح استاد و شاگردی هزاران نفر از کارگران کشور با امضاء طومار و ارسال آن به دفتر مجمع نمایندگان کارگران ضمن اعلام همبستگی  با برنامه ها و اهداف این کارزار ، مخالفت قاطع خود را را با ادامه اجرای طرح یاد شده ابراز و خواستار  ابطال و لغو فوری این طرح ضد کارگری شدند .
در این خصوص و با فرا گیر شدن و پیوستن مجامع استانی نمایندگان کارگران تاکنون بیش از 3000 امضاء از طریق نمایندگان کارگران در واحدها و مراکز تولیدی ،صنعتی ،کشورزی و خدماتی به دبیر خانه کمیته راهبری کارزار ارسال گشته  و موج تدارک و جمع آوری اعلام پیوستن به کارزار در قالب امضاء طومار کماکان ادامه دارد.