کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

کار در ایران

درباره‌ی حقوق کار و ... این صفحه برای کارگران و زحمتکشان منتشر می‌شود ،در معرفی آن بکوشید .

نامه‌ی سرگشاده ای به همه‌ی کارگران جهان! "بهانه ای برای بیان آنچه برکارگران می گذرد "

سلام همقطاران !

من کارگر ایرانی هستم  کارگری در بنگاه صنعتی ، کشاورزی ، خدماتی . کارگری که جز فروش نیروی کار فکری و عضلانی و یا فروش توامان هر دو باهم چاره‌ای برای زندگی ندارد .

خیلی شناخته شده نیستم  و به حساب نمی آیم  مگر آنکه از فرط بی عدالتی و نداشتن رفاه، کار و درخواست آزادی ایجادسازمان کارگری و آزادی بیان برای فریاد آنچه ندارم  و به حق درخواست می‌کنم و سرکوب و زندانی می‌شوم ، کمی شناخته شوم .

من اسماعیل بخشی ، رضا شهابی ، رسول بداغی ، جعفر ابراهیمی  داوود رضوی ، کیوان مهتدی ، اسماعیل عبدی ، حسن سعیدی ، ریحانه انصاری‌نژاد ، آنیشا اسدالهی ،سپیده قلیان ، اسکندر لطفی ، و عزیز قاسم زاده و ... هستم . من کارگر ناشناخته و محرومی هستم که در سراسر کشور در هرجا به بهانه ای اخراج (به زبان سرمایه‌داران تعدیل نیرو )می‌شوم و به بهانه نداشتن سابقه و پیشینه مستمرِکار و به خاطر قراردادهای تا 29 روزه  از دریافت بیمه بیکاری محرومم. 

ادامه مطلب ...